Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Bronco
Data: 2011-12-19 09:47:11
On 2011-12-19 07:48, Kas_Pasake wrote:
> Bet visi veidrodiniai turi vieną trūkumą.
> Jeigu jis Tau neuždirba pinigų arba nesi " išprotėjes fanatikas - tai
> patikėk po kurio laiko dėl jo svorio ir dydžio jis dulkės namų lentynoje.

Bullshit. Kai sugedo žmonos ultrazuminė muilinė, ji paėmė pabandyti mano
Canon 450D. Daugiau aš jo ir nebemačiau :) Dabar jai muilinės jau
neįsiūlysi. O apie "išprotėjusius fanatikus" tai seki praeito amžiaus
pasakas, kai DSLR buvo tik tokiems žmonėms prieinamas įrankis. Šiuo metu
gera muilinė kainuoja tiek pat ar net brangiau, nei entry level DSLR.

> O dėl foto kokybės. Kad su veidrodiniu gauti geriau negu su muiline tikrai
> nepakanka mygtuką spaudinėti.!!!

Ačiū kad paaiškinai. Tik vėl netiesa pasakei. Duok tam pačiam individui
ultrazuminę muilinę ir DSLR su kit'ine optika, sujunk abejose pilnai
automatinius režimus ir duok "pašaudyti" tuos pačius objektus. Nustebsi,
bet net tokiu atveju DSLR nuotraukų techninė kokybė bus aukštesnė.