Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: arg
Data: 2011-12-20 23:05:05
Nu as nesakau, kad mano palyginimas visai atitinka tamstos salygas, jau vien
muilines iso fiksavimas ant 100 ka reiskia.
O apie tu dvieju objektyvu privalumus ir pamastymus kam kuris skirtas visai
nenoriu kalbeti :)

"Bronco"  parašė naujienų news:jcqpd5$s1t$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011-12-20 18:14, arg wrote:
> Panasonic fz50 vs Nikon D70s su 18-200

18-200 yra ne kit'inis objektyvas, nors kartais siūlomas komplekte su
body. Nors jis lyg ir neblogas kaip tokiam zumo diapazonui, bet tikrai
ne stebuklas. Grubiai tariant, šitas objektyvas yra skirtas žmonėms tik
ką nušokusiems nuo muilinės ir nepripažįstantiems objektyvų, ant kurių
nesipuikuoja bent 10x užrašas. Reikėjo su 18-55 pašaudyti ir tada
lyginti. Manau, tie, kas naudoja Nikon ir žino gerai 18-200, galėtų
išsamiau pakomentuoti tavo pateiktą pavyzdį. Bet kuriuo atveju, tavo
minėtas palyginimas neturi nieko bendro su mano teiginiu - jog
ultrazuminė muilinė neprilygs entry level DSLR su kit'ine optika.
Kit'inė optika reiškia, jog objektyvas bus 18-55 ar artimas šiems skaičiams.