Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Andr
Data: 2011-12-26 16:07:29
Man nereikia, kad kazkas durtu pirstu I kazkoki fotoaparata ir pasakytu im
sita. Butent, ka MRT parase to ir tikejaus sulaukt. Kazkas kazka naudojo,
ispudziai, pasiulymai ka ziuret ko neziuret. O papezejimai, kaip kad
neskiriu veidrodinio nuo muilines tai ... paprasciausiai nebutinai pats
pigiausias veidrodinis, bus geresnis visoses situacijose uz panasiai
kainuojancia muiline. Jei butu pilnos kisenes pinigu, tai ramia sazine
pasimi veidrodi ir nesuki kiausiniu, bet yra kaip yra ir renkuosi uz toki
biudzeta koki galiu sau leist ir noriu uz ta suma pasimt optimaliausia
varianta.

On 2011-12-25 19:36, Andr wrote:
> Dekui uz atsakyma :)
> Nors kazkas vietoj pafleiminimo, kazka naudingo parase.

MRT su tavimi savo asmenine patirtimi pasidalino, bet tai nėra
konsultacija ką pirkti. Jo patirtis yra jo patirtis, visai nebūtinai,
tau ji tiks taip pat gerai kaip jam. Man pvz. jo patirtis visiškai
niekuo nepadėtų, nes aš nepritariu idėjai pirkti patį pigiausią ir
nepatogiausią body ir paskui visą laiką naudotis pigiais tamsiais
objektyvais ir dar perėjimais į kitus mount'us. Gal tada iš tikro geriau
iškart paimt gerą muilinę ir penkis metus ją naudot, paskui keist. IMHO.