Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Bronco
Data: 2011-12-26 15:19:55
On 2011-12-25 19:36, Andr wrote:
> Dekui uz atsakyma :)
> Nors kazkas vietoj pafleiminimo, kazka naudingo parase.

MRT su tavimi savo asmenine patirtimi pasidalino, bet tai nėra
konsultacija ką pirkti. Jo patirtis yra jo patirtis, visai nebūtinai,
tau ji tiks taip pat gerai kaip jam. Man pvz. jo patirtis visiškai
niekuo nepadėtų, nes aš nepritariu idėjai pirkti patį pigiausią ir
nepatogiausią body ir paskui visą laiką naudotis pigiais tamsiais
objektyvais ir dar perėjimais į kitus mount'us. Gal tada iš tikro geriau
iškart paimt gerą muilinę ir penkis metus ją naudot, paskui keist. IMHO.