Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Pi.
Data: 2011-12-23 10:28:26
tai paskaityk ka raso cia zmones ir ka daro su PS.. grazina "zvaigzdes" ir
pan.. apie pasviesinimus ar patamsinimus nieks nekalba.. beja.. o tai
nesiderina ant fotiko? turbut paprasciau viska pyskint ant auto ar su vienu
nustatymu.. nei pazaist ir atrast nustatymus ant fotiko..  juk ne su
muilinem fotkinat:) nors maciau, vienas rase, kad jam muiline geriau fotkina
nei veidrodis.. tai apie ka kalbet:)

"Pranas" <nera@meilo.net> wrote in message
Nu pvz spalvu balansas, pasviesinimas, tamsinimas, apkirpimas, kito
dangaus uzdejimas, bliurinimas ir dafiga kitu variaciju galima su
fotodidintuvu padaryt. Pavartyk kokia sena knyga, skirta fotoapdirbimui
tamsiajame kambariuke.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/