Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-28 11:50:47
davai ponas atsiusk kokia nors foto savo.. raw formatu pageidautina
idomumo delei..

kiek tau reiks aiskinti, kad su nuotrauku tvarkymo programomis dirbama
ne su tikslu "balandziu pripiesti" o sukurti nuotaika.

rask man internete nuotrauka, kuri yra gera ir kuri yra neredaguota..

is muiliniu - nesiskaito. nes ten is principo jau automatiskai FOTIKAS
priredaguoja..

ir korekcija atlieka ne protingas zmogus, o pakankamai kvaila
automatika. kuriai menas visiskai giliai dzin..