Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Jonas
Data: 2011-12-22 13:29:29
Taip ir neatsakei I klausima - jei manipuliacijos su vaizdu atliekamos po
fotodidintuvu, tai jau galima, uzsiskaitys menas?

"Pi."  wrote in message news:jcv14p$m20$1@trimpas.omnitel.net...

jei su photoshopu nupiesi..ok.. bet jei taisai savo broka:) manau, kad
negrazu... bet greita,pigu..
kiekvienam savo.. daryk kaip tinkami.. bet as manau, kad tai
apgaudinejimas..jei, tokius fotografus kazkas vertina ir moka pinigus.. tai,
ok.. man netrukdo.. fotografija -menas.. ir tai nera piesimas... bet cia
kaip kas supranta..