Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Bronco
Data: 2011-12-27 01:58:19
On 2011-12-26 15:07, Andr wrote:
> paprasciausiai nebutinai pats pigiausias veidrodinis, bus geresnis
> visoses situacijose uz panasiai kainuojancia muiline.

Bet tu ir neklausai kas tau sakoma, nors tu ką. Ar aš tau sakiau, jog
veidrodinis VISAIS atvejais geriau už gerą muilinę? Priešingai, aš net
pasiūliau pirkti GERĄ muilinę, nei bile kokį dslr su pigiais tamsiais
stiklais ar ultrazuminį muilą. Paskaityk dar sykį įdėmiau. DSLR ir yra
didžiulis privalumas tame, jog galima užsidėti KOKYBIŠKUS STIKLUS! Jei
tu šitą pagrindinį DSLR'o pliusą eliminuoji nuo pat pradžių ir
neplanuoji pirkti nei vieno gero ir brangaus objektyvo, tai tikrai verta
svarstyti muilinės variantą. Ypač, jog yra muilinės su ne ką mažesniais
sensoriais už entry level dslr ir šviesia optika.

Aišku, gali daryti kaip išmanai, pirkti ultrazumines muilines ir tikėtis
stebuklo, nes kaip sakoma, "savas grėblis visada arčiau savo nosies".