Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: Pi.
Data: 2011-12-28 12:04:10
nesiusiu as tau savo foto.. jos isskirtinai seimos poreikiams..
apie pripiesima balandziu ar kaledu senelio kiausiniu nupjovima..
prisiskaiciau sitam forume.. nesakau, kad visi tai daro.. paskaityk ka
rasineja cia PS salininkai.. ka daro su PS ir pan.. jei tai yra reklamscikai
ar pan.. tai lai piesa ir daro ka nori.. vestuviu fotografai irgi lai
piesia.. bet sutik, kad tai nera tas... fotografijos menas.. (pasikartosiu:
nesu jos atstovas)
ir nuo ko prasidejo mano bambejimai cia apie PS.. nuo to, kad posto autorius
klausia koki fotika pirktis.. o kazkoks "eGzpertas" patare... kad vistiek
visas fotkes apdribt reikes..  tai pasakyk dabar tu man.. nafik kazkas perka
uz n tukst. lt iranga.. jei gali nusipirkes eos1000 turet ta pati..? kam
pirkt, kad ir 5dIImark.. nekalbu jau apie dar brangesnius... vistiek
pasidarysi kompe taip kaip noresi..  as manau.. kad galima ir su 1000
iskarto padaryt nuotaikingu fotkiu  ir pan.. net  ir brangiausia iranga pati
nefotografuoja.. speju, tie kas mano kitaip.. naktim prie PS sedi:))