Tema: Re: foto pradedanciajam?
Autorius: bleketas@work
Data: 2011-12-22 15:10:12
kodel jei photozopas iskarto brokas. Tada uzsienio spaudoje labaio daug
fotografu brokintoju, aisku cia kita tema fleimui ir pan. Bet galima
idealiai nufotkint viska ir vistiek kazko truks, arba pvz kliento
pageidavimas tam tikro mood'o, atspalviu, zaismo, daugiau saturation'o
maziau ir t.t. variantu simtas, kur reikia photosopo ne tam kad dapiest, ar
istaisyt trukuma, bet tam kad butu taip kaip reikia. Kamon, be fotosopo
visos zvaigzdes tiek uzsienio tiek lietuvos butu baisios zurnaluose.
Ismokt gerai dirbt su fotosopu reikia nemaziau pastangu nei ismokt fotkint,
tuo tarpu ne visi fotikai dar tokio lygio kad darytu tobulas fotkes kuriu
nereiktu grazint fotosopu, paimkim apie ta pati diapazono gyli ir pamastykim
apie PS. O ir siaip ne visi turim super uber studijas su 10 sviesos
saltiniu, o vat ps pagalba galima is dalies kompensuoti technikos trukumus,
bet tai toli grazu nereiks kad tu nemoki fotkint ir pan, netgi atvirksciai,
rodys tavo kreatyva ir mastyma out of the box. zodziu fleimint galima iki
begalybes, bet kiekvienas turim savo pozicija. Tu gali laikytis savosios.