Tema: Re: Q:del kates
Autorius: W|T
Data: 2010-03-05 13:03:44
Faktas wrote:
> tai iš kur jūs traukiat, kad ten bobelės, jei net akyse jos nematėt?
> gal ten inteligentas su pensje padeda rytais.

Pas mane čia rytais apie šeštą, o gal kiek ir anksčiau, pradeda eit su
maišais ir bliūdais per šėryklas. Mačiau ne kartą. Ir katinėliai jau
laukia laiką žinodami. Vėliau visą dieną neša visokius patiekalus tokios
įraudę, atsiraitoję rankoves maitintojos. Kas tingi eit, meta per
langus. Irgi gerai :-) Inteligentų su pensnė jei ir yra, tai mažuma. Tie
labiau eina ančių ir gulbių prie upės lesint :-) O naktim viso to gėrio
ėst ateina lapės ir kiti laukiniai gyviai. Toks va ūkis vidury miesto.