Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 08:59:44
Aš ir netvirtinu, kad tai ne "hobis". Aš tik tvirtinu, kad tai - nėra ta didžioji MEILĖ katėms/šunims. O viso labo tik meilė kačių veisimui (hobis).
Na, kadangi nelabai suprantu visos tos "veisimo" idėjos, tai man tai labiau panašu į kažkokius eksperimentavimus su savo augintiniu. Teigiama prasme "veisimą" laikyčiau tik tuo atveju, jei šeimininkas mėgaujasi kiekviena savo gyvūno vada, ir pasilieka visus naujus gyvūnėlius sau. Augina, bovyjasi su jais, myli ir džiaugiasi, o ne dalina į kairę ir dešinę. :))