Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-03 17:12:43
Tai tu ne veisėjas, aš ten tau netaikiau.:)

Dėl pavyzdžių - labai nenoriu lįsti dar giliau į tą "o va mano katė sustorėjo" bei "o mano katinui tai nieko - liko žaismingas kaip ir iki sterilizacijos" košę. Aš asmeniškai nemanau, kad yra pasauliniu mastu padaryta bent viena labai PLATI ir visapusiška studija apie teigiamą/neigiamą sterilizacijos poveikį, kurią aš norėčiau laikyti "patikimu rodikliu" vienokiems ar kitokiems savo veiksmams.

Sutik, išoperavus NAMINEI katei nagus - nieko blogo jai nenutiks, teisingai? Na, nesikarstys užuolaidomis (bet čia gi gėris, o ne blogis, teisingai?). Ir, vice versa, palikus katei nagus - ji vistiek bent kartą grybštels ir pačiam į ranką ar koją (kai alkana bus, ar kai dūksi), ar į baldą kokį paveldėtą iš Australijos įsegs nagą... Vien tik blogis...

Tad, ant vienos lėkštės - vien tik akivaizdi nauda išvardinta, o ant kitos - vien tik akivaizdus blogis. (sąmoningai vardinu tik juoda-balta, kad diskusija trumpesnė būtų).

Klausimai pamąstymui:
1. Taigi, turėdamas tik tokius pasisakymus (juoda-balta) aplinkui - išoperuotum savo katei nagus??? O jeigu draskytų drabužius? O jei draskytų svečius?
2. Ar hormonai, kurių tiekimas kraujin yra nutraukiamas / apribojamas, nieko daugiau žmogui/gyvūnui neduoda, o tik priverčia jį kniaukti / šlakstyti kampus? Neformuoja žinduolio asmenybės, nedaro jokios papildomos įtakos, neatneša naudos?

Netgi žinodamas, kad tu labiau šunis myli, vistiek drąsiai klausiu apie kates. Kaip pet-keeperio.
Kiek man, neišprususiam medicinos srityje, žinoma, kol kas tik apendiksas visuotinai pripažįstamas kaip nereikalingas žinduoliui organas (at least - žmogui).