Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 12:48:10
Aš nesakau, kad nėra charakterio skirtumų tarp veislinių ir neveislinių. Tarkim dėl šunų tikrai girdėjau, kad grynaveisliai - psichologiškai stabilūs, viskas su jais ok. Bet diskusija ne apie tai, kuri katė "geresnė" - veislinė ar neveislinė. Aš jų net nenoriu lyginti, nes mano požiūris yra visai kitoks - tu katę/šunį arba myli tokį, koks jis yra, arba nemyli.
Jep, senoji mano vienokio charakterio (neskriaudė gėlių niekada, nuo stalo nieko nevagia), jaunoji - visai priešingybė (nagloka padauža, indų kempinėles vagia pastoviai). Bet tu tą gyvūnėli arba priimi tokį, koks jis yra, arba nepriimi. Ir nenorėčiau atimti nei iš vienos mano katės jokių jos bruožų, nes mes kačių NEKEIČIAM, o tiesiog jų nepamilstam. Toms, kurių nepamilom - sorry, po peiliu ir į kaimą uošviams, grynas oras, laimingas gyvenimas. Kurią pamilom - pas mus.

Slenkant diskusijai link įdomesnių temų - pasakysiu, dėl ko 'kvailesnio'.
Yra liaudyje toks požiūris (tikrai neturiu jokio šaltinio jam pagrįsti), kad ideali šeima - tai protinga moteris ir kvailas vyras. Ne, vyras neprivalo būti labai jau kvailas, tačiau moteris privalo būti pakankamai protinga, kad leistų vyrui "jaustis" protingesniu (reikalingesniu /šeimos galva).

Kitas požiūris - dažnai stipresni/sveikesni vyro bruožai pasireiškia šiek tiek "negudresniems", nepaneigsi? :) Archaiškas kraujas, tvirtas charakteris, blabla...
Tai aš ten apie "žmogaus dukters veisimą" kalbu - tai ir parenku mano manymu "gyvybiškiausius" kriterijus, nes lyg tai toks ir yra Veisimo tikslas? Išlaikyti eksterjerą ir psichiką.