Tema: Re: Q:del kates
Autorius: A&G
Data: 2010-03-04 15:10:22
vaika ko gero lengviau sukontroliuot nei katina morciaus metu, neislys per duris tai per langa issoks

o sodo kaimyne laiko tik ta savo viena kate, o jos kaciukai, kurie badu nemirsta valkatauja po kitus sodus, o uzauge sekmingai toliau dauginasi, dar sezonui atejus megsta zmones savo augintinius i gamta atsivezt tik daznai pamirsta rudeni namo pasiimt, aisku veza irgi nekastruotus, apie atsakinguma nera net ka sneket