Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 15:36:39
Gi mano pažįstamos moterys, skirtingai nei mano pažįstamos katės, prisigimdė jau ojojoi kiek.
Bet tiek vienas, tiek kitas vis dar kankina PMS ir kitokios hormoninės audros.

Apsispręsk - ar tau gaila, kad katę "kankinu", ar tu bijai, kad benamių kačiukų nepriperėčiau?
Dėl kankinimo - nematau skirtumo tarp besikankinančios nuo sekso trūkumo katės ir besiautėjančio dėl sekso trūkumo žmogaus (vyro ar moters).
Dėl benamių - laikau save pakankamai apdairiu ir atsakingu.
Nors būtų gerai, jei veterinoriai, tarpuose tarp operacijų, paieškotų analogiškų žmogiškoms kontraceptinių priemonių katėms. :)))))
Tada visai geras jau būčiau? LP savo katinui tabletę šnai! - ir paleidžia kaime pasiganyti. Aš saviškėms ampulę šnai! - ir atidarau duris, lai leidžia konteineriniams ryžikams patrypti save...