Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Faktas
Data: 2010-03-04 12:03:27
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hmnv7g$ol0$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsiprašau už žiaurų pavyzdį, bet man tas veisimas skamba kaip maždaug: "Vat, šita mūsų jauniausioji dukra mums gavosi neblogai sudėta, taigi, kai jai sueis 15-16 metų, reiktų jai parinkti stiprų kvailą berniuką, kad jų vaikučiai būtų vis tobulesni ir tobulesni. Tuos vaikučius atiduosim (įvaikinsim), nes juk labai sunku auginti 20 anūkų. Vyresnioji mergaitė truputį kvailoka, tai ją reiktų sterilizuoti, kad nekankintų PMS sindromai, ir įdarbinti sode".

o prie ko "kvailą berniuką"?
juk yra ten kažkokie egzai parenkant.. ai bendrai apie kates gal ir nėra. bet vizgi kazkas gal yra kuo skiriasi? kiek turejau veisliniu kačiu, nei viena nesidraske, net ir skriaudziama, zmoniu baimes nebuvo ir t.t.
kiek susiduriu pas draugus su neveislinem - didele baime nauju zmoniu, draskymaisi ir t.t.
nu gal cia ir nesurista...