Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 14:03:55
Kol nedarau nieko, prieštaraujančio mano sociumo teisei nei moralei, ir iš esančios veiksmų/poelgių aibės išsirenku tik tokias schemas, kurios priimtinos man pačiam - elgiuosi teisingai.

Savo idealų išdavimas yra blogiau. Tavo idealai - vienoki, mano - kitoki. Naujo Lenino man nereikia, mano požiūrio nepakeisi tokiais primityviais metodais kaip "pasaulyje priimta" ir pan. O aš tavo idealų keisti neketinau (visada pakankamai lakoniškai stengiausi "praignoruoti" deklaratyvius pareiškimus stiliuje "kankinimas!" arba "tas maistas yra šūdinas!", ir pan.)

 Kvitai? :)