Tema: Re: Q:del kates
Autorius: coolmen
Data: 2010-03-04 11:12:56
jauna metu nera, seip harakteris bjaurus
max pora minuciu ja galima glostyti, poto seka  draskymasis ir kandizojimsis
ir vaiksciojimas skersai, panasu kad morcisu prasidejo visdelto, bet
neperseniausiai jau perejom ta, o dabar vel is naujo, jei taip turi but na
teks susitaikyti, bet kaip ir sakiau gyvenamosiose patalpose neimanoma jos
palikti, sunesioja viska, sudrasko viska ka gali
del antro net nezinau, neisivaizduoju kaip antra puse itikint reiktu, nes
jei neduok dieve nepageretu, o gautume antra tokia su geru harakteriu tai
bijau kad eiciau su abiem katem gyvent i garaza, o del stwerilizavimo, as
dar neesu iki galo apsiprendes siuo klausimu ir zinau visus pries ir uz, tad
cia patarimo  mane nereik