Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Bersek
Data: 2010-03-03 11:53:15
na kates elgesys kaip kates :)

Musiske irgi megsta medziot kuno dalis po koldra, miega arba man ant koju
arba and brangiosios pagalves prie galvos.
Daiktu nesiojimas, slepimas, naikinimas tai cia kates charakteris, musiske
megsta ausu krapstukus issiimti (kartais man sunku juos rast) ir nusinest
nezinia kur. Zemes nekasa :) cia nezinau.

Del kniaukimo tai manau morcius arba demesio reikalavimas. :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4910 (20100302) __________

http://www.eset.com