Tema: Re: Q:del kates
Autorius: F20.0
Data: 2010-03-03 14:39:58
O kaip sterilizacija su meile/nemeile susijusi? man atrodo, kad nėra ko čia
kankinti gyvūną jei neplanuoji veisti. Maniškė sterilizuota tai dabar
nuostabi padauža. O iki sterilizacijos tai buvo vienas didelis morčiu su max
1-2 dienų pertraukomis. Norėjosi iš namų išsikraustyti. Ir jai blogai -
nesupranta kas darosi ir šeimininkų nervams kenkia.