Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 16:14:53
"ramiai gyvent" - štai ta deklaracija, su kuria aš nesutinku, ir bandau jau kelintą dieną parodyti tau vaizdelį iš MANO požiūrio taško.
"to be or not to be"? Koks bebūtų tavo atsakymas Šekspyrui, jis nebus nei 100% teisingas, nei 100% neteisingas, nes tai yra požiūrio klausimas. Tai asmenybė, kurios nereikia motyvuoti ar pagrįsti.