Tema: Re: Q:del kates
Autorius: A&G
Data: 2010-03-04 15:47:43
kodel tureciau apsisprest ir rinktis? man ir kates gaila ir jos galimu busimu kaciuku

Dėl kankinimo - nematau skirtumo tarp besikankinančios nuo sekso trūkumo katės ir besiautėjančio dėl sekso trūkumo žmogaus (vyro ar moters

tai kam ta kancia reikalinga? samoningi zmones naudoja kontracepcija ir kastruoja gyvunus