Tema: Re: Q:del kates
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 15:07:43
Situo klausimu mes apolitikai - fatalistikai :))
Mano poziuris - duok gamtai paciai atrinkti tinkamus, bent jau netrukdyk,
tai, jei susirgs, maikes neplesysiu, paverksim visi tyliai ir veliau vel
kazka nuspresim.
Kad jau ten apie metus kazkokiu uzuominu anksciau buvo :), tai galiu
pasakyt, kad zmogus, jei nelaiko kokio dramblio, krokodilo, galu gale
didziosios papugos ar kito ilgaamzio, vis tiek turi susitaikyt su
praradimais, gamta tokia, ir nieko cia nepakeisi.Aisku, apie tinkama gyvuno
prieziura turiu maumeny.