Tema: Re: Q:del kates
Autorius: DaivaD.
Data: 2010-03-04 09:54:55
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hmnlp0$9bf$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš ir netvirtinu, kad tai ne "hobis". Aš tik tvirtinu, kad tai - nėra ta didžioji MEILĖ katėms/šunims. O viso labo tik meilė kačių veisimui (hobis).

O tai kokiu čia matu išmatavote jų meilę, MEILĘ, ar nemeilę katėms/šunims? Ir kokiu būdu veisimas tą meilę sumažina?

> Na, kadangi nelabai suprantu visos tos "veisimo" idėjos, tai man tai labiau panašu į kažkokius eksperimentavimus su savo augintiniu.

O tai kokie čia eksperimentavimai - argi gyvūnui nėra natūralu susilaukti palikuonių?

 Teigiama prasme "veisimą" laikyčiau tik tuo atveju, jei šeimininkas mėgaujasi kiekviena savo gyvūno vada, ir pasilieka visus naujus gyvūnėlius sau. Augina, bovyjasi su jais, myli ir džiaugiasi, o ne dalina į kairę ir dešinę. :))

Ir vėlgi: kodėl? Argi tie nauji gyvūnėliai nebus laimingesni pas naujus šeimininkus, kur visas dėmesys skiriamas jiems, negu pas veisėją, kuris visus pasilieka sau, ir dėmesį turi dalinti kelioms dešimtims?

Jūs kalbate apie "veisimą" (įtariu, kad tiesiog apie fermą), o aš apie veisimą.