Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-10 08:23:01
On 2017-07-06 13:32, vedarinis wrote:
> Apie tai ir rasiau, kad kontroliuojamo slydimo paprastas esp dar
>  nevirskina (nors supercarai, man atrodo, jau turi visokius drift
>  mode), bet grimzta i praeiti tie visi dalykai ir kasdienybej.
>  Greit nebent taksistai prie bokalo gales pasakot, kaip isvenge
>  stopudovos kaktomusos su autonomine tesla, laiku virtuoziskai
>  uztrauke rucnyka sharanui.

Arteon - pirmas pavysdys, kaip gerai elgiasi "autonominiai" auto...

Audrius K.
P.S. Tiems, kas tanke - is 3 zurnalistu bandymu "uzmigti" du kartus
valdyma peremes automobilis "prisiparkavo" KAIRIAJAME kelkrastyje....
Tiesiog puiku - jei netycia uzmiegi, tai, vietoj to, kad nulekti nuo
kelio i salikele, gal apsiversi, bet visu pagalviu pagalba likti gyvam,
busi ismestas i priesingos krypties eismo juosta, kur priespriesinio
susidurimo metu bus keli lavonai...  O priezastis lyg ir  - neryskios
eismo juostas skiriancios linijos ant asfalto....  :-))))