Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-04 23:06:47
Bet ivertink- kelias jau 50 metu be remonto. Nu buvo papyle vietomis asfalto, jis nusitryne ir vel kaip buves. Juolab nieks nepriziuri, tarpu nevalo, neuzpila hermetiku. Tokius kelius reikia daryt, o ne kai nauja jeliabpo 2 metu vel reikia asfaltuoti. O ir cemento nuosavo turim. Net lenkai Baltstoge-Varsuva kelia lieja is cemento.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/