Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-06 07:47:38
On 2017-07-05 11:58, spakainas wrote:
> Aš dar būčiau linkęs stipriai pasiginčyt, kad ten kažkuris biškį atseit
> įvaldęs šoninį slydimą kritinėj situacijoj sugebės suspėt kažką sugalvot

Jei moki valdyti sonini slydima, tai kritineje situacijoje nereikia
galvoti, o viskas vyksta automatu. Tik po to supranti, kas ivyko... Jei
ka, rasau is savo patirties. Teko ir nemazai treniruotis ant ledo
(legaliai, sportineje trasoje, ekrano uztvanka), ir kritineje
situacijoje sekmingai tuo pasinaudoti. Niekada nesitrenirave to
nesupras. priekyje letas posukis, jauti, kad masina pradeda slysti, is
priekio - kitas auto. Instinktyviai statai auto sonu, ir valdydamas
sonini slydima isimi posuki. Nes ta statyma buni atidirbes ledo trasoje,
ir tavo pasamone zino, kad tik taip iveiksi ta ledo pusuki... Bet
igudzius reikia atnaujinti kasmet, o dabar nebera kur.

Audrius K.