Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-04 22:29:11
nu tai tu čia nusprendei kad normalu 90. O dėdės kurie pastatė ženklą
žino, kad ten pėstieji vaikšto, dviračiai važinėja ar išvažiavimai iš
kokių miško keliukų yra. nu nesijaučiu aš kad būtų labai perlenkta su
greičio ribojimais. Kaip ir nesijaučiu saugiai važiuot elementariu
dviejų juostų keliu 120km/h. Ypač kai ant tiek pat iš priekio "ateina".
Juolab, kai 90 ar tuo labiau 70 - avarijos atveju bus visaip, gal ir
metalu apsiribos, kai su 120 - garantuoti lavonai.