Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: dDidzkis
Data: 2017-07-04 16:35:38
šiaip mano mocas minkštas, t.y. kelioninis enduro.
prasti keliai px, plauki kaip laivu.

bet pernai teko laimės pravažiuot Vilnius-Utena.
tai nu nx kratylka.


2017-07-04 15:40, Arj rašė:
> na, kalbant apie kalnelius - per"gulinti menta" su britva pralekt
> greiciau nei leistinas greitis yra sunkai suderinama su gyvenimu.
> 
> "vedarinis"  parašė naujienų news:ojfu8h$spi$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Nežinau, kas pas tamsta per statistika, bet Lietuva kartu su
> Kroatija yra 4 vietoj nuo galo iš ES šalių pagal žuvusių skaičių,
> o avaringumas su standartine paklaida nuo 2010 metų stabiliai
> nemažėja, nuo 2013 nemažėja nei mieste, nei užmiestyje, mažėja
> nebent žuvusių, sužeistų - ne. Duomenys iš LAKD pateikiamos
> statistikos. Kol autokroso trasą primenančiuose magistraliniuose
> keliuose vieninteliai infrastruktūriniai elementai bus kalneliai
> (nors Molėtų pl. jie jau vasarą iš principo patys natūraliai
> susiformuoja) ir inkilai bei užsimaskavę stribai, nemanau, kad iš
> tos 4 vietos ir pakilsim.
> 
> KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> Wrote in message:
>> Jūs smarkiai nusišnekėjote.
>> 1. Kalneliai ir yra infrastruktūra.
>> 2. Užmiesčio keliuose avaringumas per 10 metų sumažėjo 3 kartus. Viskas
>> dėl infrastruktūrinių priemonių, o ne dėl automobilių saugumo priemonių
>> tobulėjimo.
>>
>> 2017.07.04 13:10, vedarinis rašė:
>>> Arba jei kokiam
>>>   Moletu plente uzsimusineja zmones, tai ne infrastruktura
>>>   sutvarkyt, bet uzsimaskavusiu mentu tunta paleist ir greicio
>>>   ribojimo zenklu bei kalneliu pristatyt reikia - px, kad lavonu
>>>   statistika gereja nebent del grieztesniu saugumo standartu
>>>   naujesnems masinoms, nepaisant visu inovaciju.
>>
>>
>>
> 
>