Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: vedarinis
Data: 2017-07-04 16:40:53
O tai čia gerai ar blogai? Bo jei visgi perlėks ant 150, tai
statistikai kaip ir irgi nelabai į naudą. Aš manau, kad daugiau
prasmės būtų sudaryt sąlygas greitai ir saugiai važiuot, kaip tai
yra visose šalyse, kurios pirmauja pagal eismo saugą, o ne
vietoj kelių rekonstravimo pripist ženklų, inkilų, dirbtinių
kliūčių ir kaimenę cerberių su radarais paleist nuo grandinės,
 tikintis, kad
kaip Stasys prie Brežnevo su 407 moskvichium ant 90km/h važiavo,
taip ir Dragūnas su R8 riedės tiek pat. O taip nuo dušios -
tikrai manot, kad tikrai dėl mūsų duonelės kasdieninės valgytojų
saugumo čia taip rūpinasi artojėlių valdžia, jokiu būdu ne
dėl tų varganų septynženklių įplaukų į iždą už lakūnų suklupimus? :D

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/