Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-06 07:35:40
On 2017-07-05 08:49, Linas Petkevičius wrote:
> O tie po drages ant ledo jau mokedavo geriau?

Po treniruociu ant ledo pofig buvo uzsokti ant juodo ledo... Kazkada po
treniruotes letame posukyje (panevezys, jaksto gatve, pries ivaziuojant
i smelynes g.) ivaziuojant i leta posuki pajauciau, kad sukibimo beveik
jokio, is  priekio auto. Be treniruociu man butu buves suktukas ir
susidurimas su is priekio auto, arba smugis i salia kelio esancia
saugumo tvora ir atsokus susidurimas su ta pacia is priekio
atvaziuojancia auto. Kadangi treniravausi, automatu auto pasistate sonu,
ir posuki tvarkingai isemiau savo juosta slysdamas sonu, ir is posukio
isejau jau tiesiai. Nesinau, ar kelniu nepridejo vaziaves is priekio,
taciau visi sveiki gyvi ir auto sveikos. Ir greicio ten nebuvo didesnio
nei leistinas. Tiesiog buvo juodas ledas ten, kur as jo nesitikejau...

Audrius K.
P.S. Dabar, kai nebera kur treniruotis, taip nebesugebeciau...