Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: vedarinis
Data: 2017-07-04 17:23:53
Tose pažengusiose šalyse kalneliai yra mieste (ir dažniausiai ne
 per visą važiuojamosios dalies plotį, kad su motociklu ar
 motoroleriu nereikėtų važiuoklės belst), o ne tiesiam užmiesčio
 kely, nes greitėjimo arba posūkio juostai keliolikos kvadratų
 asfalto pagailo. Aš nesu kamikadzių gynėjas, bent mane jau
 nuoširdžiai ima biesint tas botago principas visame
 kame.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/