Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-10 08:16:42
On 2017-07-06 11:18, Dainiushas wrote:
> o greičiausiai tai tiesiog pasisekė.

Dar nei vienam nera "pasiseke" nesitreniravus... Visi atsiduria arba
griovy, arba priesingoj eismo juostoj su skaudziom pasekmem. Neimanoma
suvaldyti slydimo specialiai tam nesitreniravus. Turi buti atidirbti
refleksai. Ir jokia "sekme" cia nepades. Jei nemokesi - posukio sonu
slysdamas neisimsi...

Audrius K.

  su lygiai tais pačiais 50% galėjo