Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: vedarinis
Data: 2017-07-06 10:33:33
Man ta rekonstruota vieta yra puikiausias benchmarkas palyginimui,
 koki suda mala keliu tiesejai kitose Lietuvos vietose - jau kruva
 metu kelias kaip stiklas, nors ir furos vaziuoja, ir ziemos
 tokios pat saltos.  O del saugumo - eismo ivykiu skaicius Moletu
 plente kilometrui toks pat kaip A1, blogiau tik Panevezys-Ryga ir
 Panevezys-Siauliai. Zuvusiu kilometrui bemaz daugiausiai
 Lietuvoj, turint omeny eismo srauta. Statistika 2016
 m.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/