Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: vedarinis
Data: 2017-07-05 13:38:58
Tai su tokia logika reik grindinius magistralėse tiest - gi kuo
 lėčiau važiuos, tuo mažiau šansų žūt, kiti arkliais jot galės -
 ekologiška, stilinga. Man labai patinka žiedai (neskaitant kokio
 nors gigantiško akmens ar metalinės modernaus meno instaliacijos
 jų vidury, į kuriuos reguliariai žiema kas nors įsijobina, nors
 kitu atveju būtų tiesiog pakibęs ant pilvo vidury), patinka
 salelės, kai jos vietoj, bet labiausiai patiktų nutiesti modenūs
 keliai su skiriamosiom juostom ir užtvarais ten, kur jų reikia ir
 kur jų apgailėtina būklė tiesiogine ir netiesiogine prasme žudo į
 kitus miestus dirbt važiuojančius regionų gyventojus. Gražus
 pavyzdys - Radviliškis-Šiauliai ar net turbūt visa dabartinė
 Lenkija. O dabar vietoj socioekonominių problemų sprendimo,
 prisidengdami eismo saugumo korta, pripisam ženklų, kalnelių,
 radarų, milicininkų - tegu pyzdina jaunimas iš Molėtų ir Utenos
 Vilniun gyvent ar į Norgę karvių melžt, nechuj čia lakstyt
 baisiausias greičiais su tom mašinom importinėm sostinėn nugaros
 lenkt 50 ar 80 km., kai po kelionės pagal KET nei miegoti​
 nebelieka laiko - gi dosnus vietos verslininkas siūlo 300 į
 rankas, ne piniguose laimė juk.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/