Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: KEdas
Data: 2017-07-05 13:44:09
Man tai labiausiai patiktų turėti milijoną ir nieko neveikti. :)
Deja, bet realybė tokia, kad pinigų net eismo saugumo priemonėms
nepakanka. Ir net JAV situacija ne ką geresnė, nes geri keliai – brangus
malonumas, o tokioje tundroje, kokia yra Lietuva pagal gyventojų
skaičių, geri keliai tėra utopija.
Pamatysi po 2020-ųjų, kai baigsis ES dotacijos.