Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-06 08:00:46
On 2017-07-05 11:35, vedarinis wrote:
> Tai va tokia infra ir gerina, žiedai ypač ir atitvarai, o ne inkilas prieš kryžminę sankryžą, kur girti traktoristai, mėšlus išbarstę, skersai pagrindinio varo užpiltom akim.

Paskutini karta man pakiso via Baltikoje is soninio kelio ivaziuodamas
greitosios pagalbos vairuotojas (be vertuskiu, be sirenu, griztantis is
kazkurtai ir niekur neskubantis...). Privaziavo kelia, suletino sustojo.
kai man liko koks 10 metru iki sankrzos, pajudejo ir islindo man pries
nosi. Sustojau jau sone jo... Kuolai realiai tik trukde. Po to
sustabdziau ta glusa - galvojau, gal girtas iki samones netekimo. Ne -
oi, nemaciau. Ir tai - GREITOSIOS VAIRUOTOJAS !!!! Ka jis veike nakti,
ar kelias paras budi, as nezinau. Taciau pavoju kai kada kelia ne tik
girti traktoristai. Paskutiniu metu neapamenu, kad kazkur kazka butu
iskretes girtas traktoristas. Jei ir girtas, na, tai kreivalioja daugiau
maziau savo juostoje is leto, gali toki ivertinti ir didesniu atstumu
pralenkti... O va pakisancio greitosios pagalvos vairuotojo
nesuprognozuosi. Teisiog is jo to nesitiki. Pries metus taip buvo
pakisus jauna motina su kudikiu. Kai sustabdziau, tai - " man vaikas
verke, reikejo vaiku rupintis, ko cia dar kimbi" O vaikas - ant
priekines keleivio sedynes keduteje ir tik ta vaika temato... Kokie
debilai leido vaikus vezti ant priekines sedynes. Jei leistu tik ant
galines, tai norint pasirupinti vaiku tektu sustoti. O dabar - ziuri ne
i kelia, o i vaika....

Audrius K.