Tema: Re: Kaip cia daba su tais mococyklystais???
Autorius: ostapas
Data: 2017-07-04 17:29:11
Kažką praleidau? magistraliniuose keliuose pradėjo "gulinčius policininkus"
daryt?

"vedarinis"  wrote in message news:ojg8dp$7ni$1@trimpas.omnitel.net...

Tose pažengusiose šalyse kalneliai yra mieste (ir dažniausiai ne
per visą važiuojamosios dalies plotį, kad su motociklu ar
motoroleriu nereikėtų važiuoklės belst), o ne tiesiam užmiesčio
kely, nes greitėjimo arba posūkio juostai keliolikos kvadratų
asfalto pagailo. Aš nesu kamikadzių gynėjas, bent mane jau
nuoširdžiai ima biesint tas botago principas visame
kame.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/