Tema: Re: Palaikau ?ioje vietoje KED'o atkaklum?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-15 09:26:38
Dar senesniais laikais, furos vairas pasakoja- vaziuoju sau
 ramiai, greicio nevirsiju, atvaro policja, stabdo. Pasirodo
 vezesi prilipusi dviratininka x zino kiek kilometru., vilkosi
 pasikabines uz galinio bamperio asfaltu. Baiges po savaites tuo,
 kad paaiskejo, jog anas apie 0.3 promiles turejo, vairas
 automatiskai lenkijoj nekaltas.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----