Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: Icetom
Data: 2016-04-11 12:12:11
> bet man nei lempos priekyje ir gale nemaišo, nei
> liemenės.

Iš savo patirties galiu tau pasakyti. Gale visada dega Sigma Stereo
žibintas (sertifikuota važinėjimui DE), apranga ir dviračiai tikrai
pakankamai ryškus. Priekyje mirksiukas arba artimos-tolimos šviesos
žibintas minimui tamsesniu paros metu (sertifikuotas važinėjimui DE).
Tačiau yra kategorija vairuotojų, kurie vis tiek nemato arba nenori
pamatyti. Įtariu Signalizacija vienas iš tokių bus. T.y. jei PATS SAVES
nesisaugosi, nepadės nei mirksiukai, nei liemenė. Stebi visą laiką aplinką
ir mini. Liemenė neprivaloma dieną, jei yra žibintai ir pan. Nebent nori
gauti kokį karščio smūgį ar dehidruotis minant prie kokių +25 ar +30 C
vasarą...

Pastaba: plente dviratininkas nebūtinai specialiai atsiras kairiau- tai
gali būti ir dėl didelio šoninio vėjo ar gūsio, ar dėl pravažiavusios
krovininės mašinos. Kai kurie vairuotojai deja nepagalvoja apie tai ir vis
tiek lenkia pravažiuojant pro pat...

Jei geras matomumas ir bus grupė iš kokių 8-10 dviratininkų, tai velniai
žino kas saugiau: ar 4-5 eilės po du, ar 8-10 iš eilės minančių kuo
dešiniau? Labiau patyrę aišku paliks tarpus tokioje eilėje mašinoms įlysti
lenkisnt, bet mažiau patyrę gali tiesiog KET laikytis.

> Man nesunku sustoti prie perėjos ir persivesti dviratį,

Visada sustoju prieš perėją ir mašinoms praleidžiant praminu ir ranka
padėkoju. Nei vienas vairuotojas dar nepipseno dėl to.