Tema: Re: Palaikau Å
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-04-12 15:09:53
Nesiveliam gal į asmeniškumus :)

Su senu plentiniu dviračiu, deja be spec batų, tik su apkaustais aš kai
noriu palakstyt, varau į molėtų plento dvirtakį, su mašina iki
molėtplenčio kažkokios ten mėlynos lietuviškos degalinės nusivežu, nes
mieste tiesiog nėra tam tinkamos saugios vietos ir nemanau kad dėl to
turiu moralinę teisę kam nors priekaištaut.

O mieste važinėt su paprastu dviračiu miestinėm padangom tiesa sakant
labai retai kur pasidaro neįmanoma.. iš tiesų dabar net nepamenu tokios
vietos (neskaitant kelio remonto, ar laikinos kliūties), kuri papultu į
įstatymo "važiuoti negalima ar panašiai" apibrėžimą.