Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: markatas
Data: 2016-04-09 22:12:10
2016.04.09 10:52, Icetom rašė:
> Bronco neburk;). Kur kaip tau tai atsitiko?
>
> Visokie "batmanai" kaip markatas neprivers man atsisakyti savo mėgstamo
> sporto.

Matai aš sugebėjau ant posūkio tų bukagalvių nenunešti (važiavau
leistinu greičiu), todėl rūpindamasis jų pačių saugumu stengiuosi juos
atvesti į protą (jei patys nemoka skaityti KET, tai jiems jį perskaito
pareigūnai, o jų skaitymo pamokos mokamos). Nes tuo keliu važiuojant
neretai pamatai "sportininkus", kurie bando rodyti klasę bandydami
nesaugiu greičiu įveikti tuos posūkius (po to neretai šalikelėse matai
išgenėtus ant posūkių medžius). Tai jei tokiems sportininkams pasimaišys
dviem eilėmis važiuojantys be jokių liemenių ir mirksinčių atšvaitų
pedalastai (vienas egzempliorius važinėja pilnai juodu komplektu), tai
faršo bus daug...

markatas