Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: Icetom
Data: 2016-04-09 18:47:42
Nesupratai. Aš savo plentinį ir MTB XC naudoju kaip sporto inventorių.
Ruošiuosi savo antram tokiam sezonui- dalyvausiu Big bank plento taurėje ir
MTB maratono etapuose kaip mėgėjas. Treniruojuosi po 5 kartus per savaitę.
Visos treniruotės vyksta už miesto plente arba miškuose už Pilaitės (kai
bus pasiruošimas prieš etapą). Atstumai dar nėra dideli (šiais metais manau
nusistovės 60-80 km). Bet sporte labiau orientuojamasi ne į atstumą, o kiek
laiko planuojama minti per varžybas;). Man dar tik antras sezonas. Mieste
su dviračiu pasirodau tik jei reikia grįžti iš tren. vietos ar numinti iki
jos (jei saugus maršrutas). Raumenys dar neadaptavęsi ištvermės sportui.
Kitais metais po sezono, jau bus galima bus spręsti kokie tikri mano
pajėgumai ir t.t. Tai va, kas mėgsta sportuoti bėgiojant, kas minant;).

Kaip jau minėjau, iš manęs nieks neatims malonumo įsukti dviratį tiesiojoje
iki kokių 50-55 km/h.