Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-09 17:51:03
On 2016-04-09 11:00, Icetom wrote:
> Todėl, kad dar vis atsiranda tokių debilų, kurie ypač kai yra vėjuota,
> vietoje to, kad pristabdytų ir aplenktų. Bet ne geriau ant 100 pralėks pro
> pat tave. Iš furistų šiaip visi turėtų imti pvz. Didelė pagarba jiems.
> Neretai atsiranda ir kur lenkia per ištisinę, nors mato, kad aš priešais
> atminu. Džiugina, kad subjektyviai po truputį gerėja padėtis, bet...

Aš skaitau tavo postus ir man tavęs darosi gaila. Ar tau tikrai buvo
reikalingas plentinis dviratis? Kokius atstumus mini į dieną? Man
nuvažiuoti iki darbo ir grįžti apie 50 km gaunasi, visiškai pakanka
normalaus comfort hibrido. Na, sutaupyčiau šiame atstume su plentiniu
kokių 20 min. laiko, bet ką tai keičia iš esmės?

Spėju, tu dar toliau važiuoji, jei be plentinio niekaip?