Tema: Re: Palaikau Å
Autorius: KEdas
Data: 2016-04-09 00:15:06
Pypink. Tik nepatingėk palaukti policijos „išaiškininimo“ :)

P.S. Šitas atvejis nėra toks juokingas, kaip kad buvo prieš 5 metus, kai
žmogus Gedimino pr., stovėdamas ant perėjos ir dviračių tako vienu metu,
laukė policijos išaiškinimo, kad aš neturiu teisės jo fotografuoti.
Atvažiavę policininkai iš karto paminėjo 25 Konstitucijos straipsnį ir
perėjo prie protokolo už abu jo daromus pažeidimus pildymo.