Tema: Re: Palaikau Å
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-04-11 02:28:55
Radai ką palygint.. Šiaip aš dažniausiai palaikau tavo metodus, bet
rodyt aptarnaujantį transportą kuris pasikrovimui užvažiavo yra truputi
ekstremumas. Nesiginčiju, kad įstatymo raidę jis pažeidžia. Važinėjimą
šaligatviais aš turėjau omeny kažką tokio:
https://www.youtube.com/watch?v=O1jGNd4Deys

Ir pagal įstatymo raidę, važiuoti mašina šaligatviu man yra tas pats kas
važiuoti dviračiu gatve kai šalia *YRA* dviračių takas, kuris tikrai yra
pakankamas miesto dviračiui, galų gale jei jo nepakanka, leidžiama ir
šaligatviu važiuot. O realiai, tai nestumk, Kedai, dviratį vairuot manau
moki manau gerai, kad į tą šaligatvio tarpą neįkrist.
Važiuojant 15km/h tas dviračių takas yra tikrai saugesnis nei gatvė.

Ir deja, bet ne visi žmonės yra sveiko proto.. Pradedant tiesiog
tokiais, kurie įsivaizduoja, kad jų gyvybę apsaugos įstatymas, baigiant
kaimiečiu kuriam kelkraštis buvo per šalpias ir ėjo ramiai sau ant
asfalto 90km/h kelyje, sustojau pakalbėt ir sulaukiau atsakymo "trukdau
- partrenk, iškviesim policiją, greitąją ir tavo problemos tęsis daug
metų po to kai aš už tavo pinigus <nežinau kokios šalies pavadinimas>
deginsiuos".
Deja dar tada policijos kviest mintis nekilo ir kamerų dar nebuvo
mašinose, tiesiog nuėjo žmogelis kelio šone sau ramiai kur jam reikėjo :)