Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: markatas
Data: 2016-04-10 21:40:02
Kažkaip užuodžiu dvigubų standartų smarvę. Čia ne Indija ir
dviratininkai - ne šventos karvės, kurios daro ką nori ir kur nori. Tai
jei iš mašinų reikalaujam, kad jos laikytųsi KET, tai natūraliai to
pačio norisi ir iš dviratininkų, ar ne taip? Tad tie dviratininkai,
kurie piktybiškai ignoruoja KET ir tuo net didžiuojasi - kitokio vardo
nei pedalastai nenusipelno.

markatas