Tema: Re: Palaikau Å
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-04-11 01:00:00
Nu pagal protingumo kriterijus važiuoji tokiu greičiu, kad būtų saugu
važiuoti, o ne šoki į gatvę.. Nėr kažkokio punkto, kad visi eismo
dalyviai turi pasirinkti saugų greitį?

Realus įvykis, dar kažkur nufilmuotą turiu, kaip toks gatve žemyn
mindamas ~50 varo ir pamatęs lietaus kolektorių metasi į eismo juostos
vidurį be apsidairymo ir jokio perspėjimo.. Ne prieš nosį bent, nes
antroj eilėj buvau.

O dvirtakis tai šlykštus ten, nesiginčiju, bet dar kart pasikartosiu -
gal man antakalnio gatve šaligatviu galima su mašina važiuot? nu nes
gatvė tai duobėta ir nesaugi :) (Čia yra hiperbolizuotas palyginimas,
jeigu ką..)