Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: Icetom
Data: 2016-04-09 10:52:16
Na bet žinok, yra tokių atkarpų, kur minant su plentiniu "dvirtakyje" gali
blogai baigtis. Man., pvz., jei prireiks iki centro iš Pilaitės, aš tikrai
nebeminsiu "dvirtakiu", nes ten ne dvirtakis, o koks tai vulkaninis
paviršius su išvirtusiomis plytelėmis visomis kryptimis ir pan. Kalbu apie
atkarpą nuo mėnulio kalno viršaus iki Panoramos. Bet taip, manes nieks
neįtikintų minti iki Minkso pl. per aplinkelį iš Pilaitės;).